de är ju faktiskt såhär!

Hejsan, godmorgon!

Hoppas att de är bra med alla mina solstrålar. Morgonen börjar ju bra iallafall, fastän att pappa kommer in och väcker mig klockan nio. Men de får jag ta, jag är pigg och glad. Har precis börjat tvätta lite, ska snart hoppa in i duschen. Eller ska ja kanske bleka håret innan ja gör de? hmm får se, ja måste ju göra båda delarna så¨jag får väl avgöra de där senare då istället.

Igår hände väl inte så mycket, va hemma hos Jossan och kollade på film, ute och sladdade lite med bilen på snön. De är ju sådär halt och roligt nu så då var vi bara tvungen att testa om de gick att sladda med mammas 4-hjulsdrivna bil. Ojaa, de gick ju men kanske hade gått bättre med min ful söta passat ;)
Idag blir de ingenting, var meningen att jag skulle till Ramsele och hälsa på farmor men ja kände att ja hade för mycket att göra här så ja står över tills nästa gång. Blir väl kanske att ja åker dit vid jul som vanligt.

Helgen, juste!! I morgon kommer Bettan upp, jaaa! Och Rebecca kommer idag vet jag. eller jag hoppas att hon kommer vill säga. Min älskade skåning!
Nej nu blir det duschen.

Hörs
/ Jennifer

48 av 113 !! :)
Postat av: marina

du är utmanad http://evamarinamattsson.blogg.se/2008/october/utmaning.html

2008-10-29, 14:11:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: