Äntligen vuxen, eller?

Jaha då har man klivit in i vuxen livet då, nu är man gammal. 18 år idag, känns ju inte. Inte speciellt märkvärdigt faktiskt..
Telefonen har gått i högvarv enda sen klockan 00:00 i natt, tror de inte har vart tyst en enda sekund faktiskt, alla ringer och skriver hela tiden! Mycket glad över hur många de är som kommer ihåg en faktiskt :)
Blev jätte glad även fast de var halv sju i morse som telefonen ringde, Tomas min bästa käraste vän ringde mig! Trodde aldrig de, blev helt överlycklig när jag såg att de stod hans namn på displayen. Trots att han är i Thailand så ringer han :) Inte ens min mamma kunde ringa mig som också är utomlands!! Hmm, Tomas är nog snällare ;)

Blir inte speciellt mycket idag faktiskt, ska bjuda lite vänner på marängswich (stavning) och kaffe + bullar m.m. sånt smaskens! Undra om de är någon som är sugen ;) ?
Senare ikväll bär de kanske av till P och kika på film, får se vad klockan blir när jag är klar med firandet av mig själv!

Men nu vill jag bara tacka allihopa som kommit ihåg mig, ett STORT tack till er alla! :)

/ Jennifer

 så vuxen känner jag mig faktiskt inte :S
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [Blev Mamma vid 14 års ålder]

haha de va ju fan du som sa de;P

2008-10-01, 15:55:53 - URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Marika

2008-10-01, 21:38:47 - URL: http://jojuma
Postat av: marika

Ett stort grattis till dig på 18 års dagen!!!

kram Marika

2008-10-01, 21:40:25 - URL: http://jojuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: