Skriv att du sitter här med mig.

Hejsan allihopa!

Sovmorgon idag, de behövdes och de var riktigt skönt att få sova lite längre en morgon. Vaknade upp med träningsvärk i hela kroppen, först ridning igår och sen bära 39 stycken 25 kilos balar med hö. De är jobbigt!

Nu sitter jag i skolan, Malin tyckte att jag skulle skriva att jag sitter här med henne så jag gör väl de då, haha.
Har precis kompletterat en uppgift från provet, blev så himla leds när jag va 1 poäng ifrån godkänt men nu hoppas jag att jag blir godkänd när jag gjort om ena frågan.
Ikväll ska jag åka till stallet igen, dags för att bära 39-40 balar hö igen! Hmm, de gillar vi inte men de måste ju göras.
Ska longerna Putte skrutt också så han får träna psyket och stilen lite, undra om han ens kommer lyssna på mig.
Han är som bambi på is, han kan inte gå mer än 5 meter på fötterna för än han börjar halka runt. Klumpiga häst!

Snart åker jag iväg på praktik också, sticker på lördag och blir borta ungefär sju veckor. Fast jag dyker nog upp någon helg i Ösund också, Linnèa fyller ju 1 år den 6e December så då ska jag åka in :) Sjukhuset den 27e så då måste jag väl också åka in, har inte den blekaste aning om vad jag ska göra där men jag har fått en kalelse till medicinmottagningen. (?) Jag käkar ju ingen medicin mot någonting och vad jag vet så har jag inga fel heller! Ska bli spännande och se vad doktorn säger till mig..

Nej ni, jag kanske ska sätta i gång och jobba lite så jag blir klar med allting inom religionen snart!
Ha en bra dag..

/ Jennifer

 se på lill skruttan som snart fyller 1 år =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: