Nu har vi gått i mål!

Goddagens alla käraste!

Hur mår ni idag då? alla är bakfulla, ligger i soffan med en filt och en skål chips,tittar deprimerande ut på den snö som föll i natt. Ni mår illa av att vara tvungen att gå utanför dörren och skyffla bort all snö. Kanske nått sånt?

Själv så mår jag helt oväntat bra, vill tacka allihopa som var med igår och i fredags. En helt underbar helg, jag hade riktigt roligt! Befann mig på krogen i fredags, hos mickan igår. Sjöng så jag tappade rösten, kan lova att vi släppte loss ganska rejält. Sen blev det krogen. Vad som hände efter de behöver vi inte prata om vad jag gjorde.
Idag blir det chill, eller nej de blir de faktiskt inte alls de.
Jag ska åka ut till hästen snart, rida en sväng så man får sig lite motion! Kan behövas efter den här helgen och allt man har fyllt i magen.
De blir nyktert nu fram tills den 13e december när jag åker ner till Stockholm. Då ska jag gå på krogen med Sandra :)

Nu ska jag gå och leka på Puh bilen med Linnèa en stund :)
Ha en bra dag!
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: