Nu har jag bestämt mig!

Nu har jag bestämt mig äntligen, jag åker till Stockholm den 13e December, tagit ledig från och med lördag tills torsdag.
Har bestämt mig, jag hämtar biatchen på Arlanda och han har besämt sig, han åker med mig hem =) åååh jag längtar sååå mycket tills jag står och väntar på dig på tisdagen!! underbart..
Allra bästa vän!

Såå på lördag åker jag till Stockholm och på Onsdagen eller Tisdag kväll åker jag hem igen, beror på vad T vill. Skönast att få åka på morgonen menmen..

/ Jennifer
Postat av: sandra

åååh JAAAAA !!!!! =)=)=)=)



kunde inte vara gladare, ;) otroligt roligt, vi kommer ha SÅÅ kul hela tiden, :)



LOVE YOU

2008-11-27, 21:47:00 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: