Man blir ju drabbad av alla..

Godmorgon!

Uppe med tuppen och iväg på skolan, tänk va duktig man kan vara ändå som orkar kliva upp för skolans skull haha..
Men man blir ju tokig när man är uppe i tid för en gångs skull också.
Tro på faaaaaan att jag har blvit drabbad av dom där dumma bombhoten IGEN!
Nu ligger den utanför sjukhuset istället för utanför mig och jag passerar ju ändå sjukhuset varje morgon när jag ska till skolan men idag fick bussen ta en omväg nedanför sjukhuset och bort till Jamtli såjag fick gå jätte långt för att ta mig till skolan vilken tajming va? vilket gör att man blir försenad fastän de inte var meningen..

Dumma snorungar som ska hålla på med de där, nu är de ju inte ens roligt längre nu är de ju enbart för att jävlas med polisen. Gå på sjukhuset, köp ett liv istället för att förstöra andras..

Nu ska jag plugga!
Tjing.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: