Jämt!

Godmorgon!

Uppe med tuppen och tidigt till skolan, jag hatar att när man alltid klivit upp i tid för att ta sig till skolan så ska alltid bussarna vara fullsatta! Jämt.. Blir så leds på de där när man ska behöva komma försent för att de alltid ska vara fullsatta innan dom nått bort till min hållplats.
Istället ska man få skäll för att man är sen och dem vägrar tro på en när man berättar hur det är.

Iallafall då, har inte hänt så mycket den här veckan. Varit hemma Måndag, Tisdag från skolan. Prov igår, tror att de gick ganska bra faktiskt. Hoppas de iallafall.
Skolan idag, hela långa dagen. Snart är de äntligen fredag och snart är de äntligen bara en vecka kvar av skolan sen går jag på praktik enda fram till jullovet! Yeeey...

Nej ni, nu ska jag börja göra annonsen för tidningen chili. No! vill inte, drygt!
Ha en bra dag!

/ Jennifer
Postat av: Marika

var ska du vara på praktik??

Kram Marika

2008-11-13, 14:15:19 - URL: http://jojuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: