Inflyttningsfest?

Godmorgon!
De va ju faktiskt en lyckad kväll igår, jag hade jätte trevligt. Struntar i alla sura och tråkiga människor som drog.
Jag hade jätte roligt, this is the life! Man har fan inte roligt i Borgvattnet många dagar under året så då måste man ju göra de roligt någon gång.
Kan ju bjuda på lite bilder iallafall men inte för många!



Bild 1. Daniel och Anna hemma hos dom innan festen!
Bild 2. Juste! Hemma hos henne där festen SKULLE vara.
Bild 3. Bella dansar!
Bild 4. De där va den bästa presenten hon någonsin fått. :p
Bild 5. Kalla oss bönder, kalla oss vad ni vill men de är faktiskt tanken som räknas! :P
Bild 6. Lite av folket som befann sig hemma hos Juste igår.
Bild 7. Min kusin och jag. De är jag som har klippt han, snyggt va ;P
Bild 8. Jag och Daniel
Bild 9. Niklas och Peppe. Peppe ser läskig ut ju!
Bild 10. Jag och min storebror ser mongolid ut.


Över till skrivandet igen. Många roliga bilder finns de iallafall, så gott så de går att dokumentera!
Idag åker jag hem till Östersund igen. Nu är lovet slut, de roliga är slut nu är de tillbaka till skolbänken som gäller. Ååå nej jag vill inte slita! Jag vill festa, ha roligt, umgås med allt trevligt folk!
Well, bäst att göra sig i ordning. Jonna kommer vilken minut som helst och hämtar mig sen ska vi åka och titta på nå hästar, typ ponnyer eller va de va för något. Skräll, bakfylla!

Vi hörs!!
/ Jennifer
Postat av: Jen

Japp synd för alla surskallar som inte kan ha kul. Kram

2008-11-03, 09:14:55 - URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: