Happy Halloween!

Godmorgon mina skönheter!

Tänker ni bli lika söta som jag tänker bli idag? Jag ska nog chocka mina vänner riktigt, ja har funderat länge på om jag ska göra en utklädnad när ja ser ut som riktiga KI eller om ja bara ska vara mig själv, de kanske är bäst att ja är mig själv så ja kan skratta och vara glad istället för att vara en sur aap (?)

Igår var jag hemma i Ösund en sväng, mamma köpte tapeter till mitt gamla rum hemma hos dom. Total renovering nu eller bara för att jag inte bor kvar här hemma.
Men jag fick ju ändå bestämma tapeter så de blev en jätte fin fond vägg sen blev de nått vitt tjoffs till resten av väggarna.
Drog på middag hemma hos syrran i Stugun, de va väl rätt okej. Fick träffa alla syskonen nu som ja inte träffat på ganska så länge.
Kikade på brorsans nya hus som han köpt också.
Fick va chaufför hem, sen blev de ner till Bettan mfl. well, de var min fredag kväll.

Snart väntar duschen, ska göra mig fin och sen öppnar jag flaskan. Jag ska festa ikväll!! FEST :)
Ha en underbar halloween allihopa, sup inte ihjäl er och slåss för guds skull inte. (ja jag syftar på just dig)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: