gör mig redo för en ny match!

Hejsan mina vänner!

Hoppas ni är bakis och mår riktigt bra idag. Va ut på krogen igår ändå, jag hade riktigt jävla roligt också vill jag lova er.
Jag gör mig redo ikväll för en ny match, G3 blir det ikväll men först ska jag dra hem till Mickan och sjunga kareoke + förfesta lite. Najs najs! Förstår inte att jag är så pepp som jag är på att gå ut två dagar i rad, speciellt med tanke på hur mycket jag fick i mig igår. Ska nog inte nämna hur mycket om min mamma läser bloggen ;) hehe. Skämt å sido.

nej ni, nu ska jag åka och släppa in min häst, ge han lite lördags godis och sen ska jag åka hem, ta hand om mig själv sen drar jag hem till Mickan :) Ha en bra kväll!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: