en eftermiddag..

..en eftermiddag i minusgrader och uppdrag.. De ska göras så mycket nu bara för att man är tillbaka i skolan igen, uppgifter ska genomföras och blablabla..
Har ju iallafall börjat med min undersökning av veckorevyn och Slitz. Mycket (O)intressant.
Kommer kanske inte fram till så himla mycket men jag gör ju iallafall en undersökning och sammanställning av resultaten.

Snart har jag ju iallafall gått hela dagen, ska ta mina ben och vandra upp till Däckia när jag slutat sen ska jag och Jonna åka till stallet, ååh va skönt ska få komma ut ikväll men jag är rädd att ja kommer frysa ihjäl i alla äckliga minusgrader.
Well, har väl inte så mycket att berätta tror jag!

33 av 113 :) :) :) :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: