De är fredag, vi ska...

...parta! Eller ska vi de? jag vet faktiskt inte vad som händer ikväll.
Har ingenting planerat men någonting lär de alltid bli.

De snöar idag också, hm ska man skratta eller gråta? kanske kan vara bra att de kommer snö någon gång, de är ju trots allt mitten på november. Kan inte ha en snö lös jul heller.
Synd att de ska vara så himla kallt bara, de är de som får en att tappa lusten till allting utomhus.

..En vecka kvar nu bara sen så åker jag iväg sju veckor från Östersund, äntligen vad skönt! Förflyttar mig till Stockholm den 12e December, ska åka till Sandra och umgås med henne, sen ska jag förhoppningsvis träffa Jenni en dag också. Gaaanska många år sen man gjorde de vill jag lova!

Nej ni, kameran väntar nu blir det fotografisk bild till 15:15 sen har jag helg =)
Ha en bra helg allesammans!
/ Jennifer

32 av 113 :):)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: