ännu en ny!

Hejsan!

Nu va de ytligare en ny vecka på de här året. Veckorna går faktiskt riktigt fort, men jag måste börjar skärpa till mig!
Kan inte hålla på försova mig och allt va jag gör på veckorna!! Stygga dumma fasoner...
Har inte gjort mycket alls idag, Jonna ringde och väckte mig i morse så då va de bara hoppa på bussen ner till stan, vara barnvakt till skrutten en stund och sen traskade vi vidare till komvux där vi var allt mer än förvirrade när vi kom in.

Vart ut till stallet, ridit en sväng. Blev en ganska lång sväng, både jag och putte va alldeles slut när vi kom tillbaka.
Ska nog inte hända så mycket mer ikväll, bara slappa. Dricka en kopp kaffe och äta lite glass nu sen bara vara lugn :)
Imorgon ska vi äta tårta (hoppas! haha) för då fyller Peppe 20 år.. Gamla gubbe! ;)

Ha en bra kväll

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: