vad lever man i för land

Hejsan hallå!
Nu blir jag verkligen upprörd, det snöar i Maj ? åh nej vilken ångest man får.. Okej ja är glad att det snöar nu och inte i juni, det kanske blir en fin sommar då istället?
Har vart på stan en snabbis med Jonna idag, kikade efter ett par jeans till Tomas. Hittade ju ett par också såklart men dom lär väl såklart inte duga för honom!
Sen var man på apoteket och köpte Ipren, kan behövas om jag ska fortsätta ha sån huvudvärk som jag hade i morse. Inte skönt alls...

Happ, ikväll blir det lugnt, alla är sega och tröga så man ska väl inte göra något alls ska jag tro..
Helgen blir det party, hoppas på fint väder :)


/ Jennifer
 FV , med andra ord...fuck vädret! ©

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: