underbara dag!

Hejsan!

Jaha nu sitter man ju dumt nog framför datan när det är så himla fint väder utomhus! Men jag har ju suttit på balkongen en stund iallafall så lite färg på armarna har jag nog fått. Det blir ju så varmt med jeans, de riktigt steker och man kan ju inte byta om heller när man inte är hemma..

Har vart iskolan idag iallafall, slutade 11:15 skönt nog så man slapp sitta i skolan och plågas i solskenet..
Senare idag får jag se vad som händer, lär nog inte bli så mycket mer än att åka hem och packa inför flytten! :/ drygt men skönt att få flytta..
Sen fick jag ju veta att jag fått jobbet igår också, jag är sååå glad för de! underbart och härligt att jag fått de, tråkigt att det bara blev en månad till att börja med.. Well, jag är nöjd med de jag får iallafall :)
Gårdagen blev väl inte riktigt den bästa dagen i mitt liv kanske, allting grävdes ner och förstördes men jag tackar en viss person för att du satte dig ner och pratade som du gjorde och att du verkligen kunde läsa rakt igenom mig vad det var som stog på sned. Kändes skönt att få prata ut om det iallafall, man kanske kan komma på andra tankar och försöka släppa allting efter det här?! vi får väl se..

Nu ska jag gå och vara social!
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: