tillbaka till östersund

Heejsan..

jag ursäktar för en mycket dålig uppdatering men jag har ju vart så upptagen med allt annat under min tid i stockholm.
nu är jag iallafall hemma i östersund igen, tråkigt nog men det var ändå skönt att få lägga sig i sin egna säng igår.
Har haft det super bra där nere, är riktigt nöjd.
Idag har jag promenerat på stan hela långa dagen så jag har jätte ont i fötterna!! fuck pumps med för hög klack en hel dag på kullstenar..
Köpte mig iallafall en cardigan och en t-shirt, kan möjligtvis komma upp bilder på detta vid senare tillfälle.

Snart ska jag och jonna promenara upp till patrik på hans jobb, sen ska vi vara lat och åka bil hem ;)
ska se hur det går för Jonna med hennes berg med disk nu..

ha det suveränt allihopa, älskar er!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: