Tillbaka efter ett uppehåll

Hejhej hallå!

Förlåt för väldigt dålig uppdatering på sista tiden, har inte haft så mycket tid till att sitta vid datan faktiskt!
Men iallafall, idag har jag vart hemma från skolan pågrund utav att jag först och främst i natt har legat och hostat så mycket så jag fått springa på toa 100 gånger för jag trodde att jag skulle spy.. men jag klarade mig i från de! och sen vaknar men i morse med en dunder huvudvärk...dumma förkylning säger jag bara...

Helgen har väl vart rätt okej ändå, lördag var det springmeet så de innebar alltså att vi åkte vrål åk med patrrik.. Jag och Jonna drack lite, sen satt vi nere i badhusparken och spelade ge/ta de va riktigt mysigt för det var ju så fint väder precis den dagen..
Sen gav ju jag och Jonna oss ut på cyklarna i fyllan och villan mitt i stan, haha man är ju inte riktigt frisk ibland!
Söndag.. hmm jaa, en såndär lugn dag, Niclas sov hemma hos mig tills söndagen så man vaknade ju rätt tidigt av att han sparkade på fötterna och sa att han skulle gå..

Måndag, hemma från skolan.. vart ute och åkte bil en sväng med Wallin, mötte Lisa på max haha hon blev lite förvånad över de.. Men trevligt att träffa henne, de var länge sen! Ja juste då jaa, käkade på max också då. En Kycklingburgare, OKEJ Tomas.. de är godare än på donken om man plockar bort osten och baconen ;)

Nej nu blir det umgås med Jonna tills de andra kommer som skulle dricka öl ikväll, lyckos dom då!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: