spring meet och spring sick!

Hejhejhallå!

Nu är man i skolan då, hade sovmorgon till 12:15 idag. Kan lova att de va riktigt skönt och jag behövde de här!
Var ute till ungefär 02:00 i natt, eller jag var hemma hos Jonna och gjorde henne sällskap medan de andra var och hämtade raggar bilen som ska köras på crusingen i helgen..
Jag har såklart inte blivit riktigt frisk ännu, min hals är sämst och det förvånar mig inte alls om jag sitter med halsfluss lagomt till på lördag när det ska vara stor kalas..

Efter skolan ska jag gå ner till Josse och hälsa på henne, se vad hon hittar på för något roligt. Vi skulle ju ragga pojkar hon och jag men vi får se hur det blir, de regnar ju så man kan ju knappt visa sig ute!
Jag har faktiskt inte så mycket att uppdatera mig om idag, det är ingenting speciellt som har hänt och det är ingenting speciellt som ska hända ikväll heller..

Men jag kanske uppdaterar mig mer i morgon eller någonting om jag hinner de, annars hörs vi igen efter helgen. Då har jag nog mycket att berätta om :)
Ha det jätte bra alla kära läsare!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: