snöig dag

Hejsan alla!

Nu sitter man hemma hos Malin, jag har precis kollat på de tre senaste avsnitten av andra avenyn, de är ju så spännande nu också vet man att det bara är 5 avsnitt kvar. De är inge roligt alls de!
Iallafall, idag har jag vart i skolan duktigt nog. Hade engelska, en vikarie idag såklart så man fick ju inte göra nationella provet heller som man har väntat på..

Jaha ikväll då? det händer nog inte speciellt mycket, jag och jonna planerade helgen igår iallafall så vi får hoppas på att det blir party party.. jag är ju väldigt sugen på de vill jag lova.
Jaja, lite kort uppdatering blev det iallafall för de som tjatat på att jag ska uppdatera bloggen :)

ha en bra fortsatt dag så ska jag ge mig ut i blåsten och snön :S:S SNÖ I MAJ!?!? kalla dumma Norrland man bor i..

/ Jennifer

A <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: