senaste skvaller

Hejhejhallåå..

Nu har jag precis haft lunch, bestod av en timme i caféet med Malin för att uppdatera lite om de senaste skvallret. Hehe de va väl kanske inte riktigt de allra roligaste då men ääh, man fick väl sig ett gott skratt lite då och då..
Hehe jag tror också att folk här i min klass börjar undra vad jag har för tidsfördriv när jag dag ut och dag in på alla lektioner måste uppdatera mig på bloggen flera gånger.
Nu har dom kommit på att de själva ska skaffa sig en egen blogg.

Men jag menar, jag tycker om att skriva om allt och ingenting, spelar ingen roll om det har att göra om Tennisbollar eller nätverkskablar.. Det är roligt och jag gör det för att folk vill ha någonting att läsa.

På tala om att jag skriver för eran skull så kunde de ju vara roligt om ni ville berätta vad ni egentligen vill veta för något? det kanske gör allting lite bättre, känns så tråkigt att bara skriva allting som händer varje dag!

Nej nu blir det lektion, tråkiga MumB som jag inte orkar jobba med....

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: