Redan Fredag

Hejsan där..

jag är som vanligt lite seg med uppdateringen här men jag har faktiskt vart sjuk från onsdag så jag har inte kunnat komma till en data.. Det blev iallafall andra saker i helgen, eftersom jag blev sjuk så passade jag på att åka upp till mamma och pappa för att hälsa på, kan ju vara  på tiden då det var två månader sen sist.

Nu är jag iallafall här, ingen hemma.. Eller jo mamma är hemma, fast ute.. Och brorsan som man inte träffar allt för ofta tog och åkte till Ösund igår kväll när man väl kommer därifrån!
Well, helgen blir lugn så jag kan bli frisk fort, ska nog plugga lite när jag väl kan. Jag ska ta hjälp av mamma lite så jag får saker och ting gjort..

Nu ska jag kila ut en stund, vill ni se bilderna från Stockholm? gå in på bilddagboken då.. jipp.bilddagboken.se =)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: