Måndag om helgen

Godmorgon!

Nu är man tillbaka i skolan igen efter en riktigt rolig helg, eller ja roligare kunde det väl ha varit men jag är faktikt riktigt nöjd med de som var.
Har alltså festat hela helgen lång med tomtar från olika delar av landet..
Ska berätta lite kort om helgen..

Fredag; jag gick i skolan till 11:15 såklart, hade en väldigt lång dryg mattelektion, sen så gick jag iväg ner till Jonna för att umgås en stund och fördriva tiden. Vid ett tiden så började jag vandra ner mot tåg centralen, skulle möta upp Tomas men han missade mig totalt när jag stog där och flinade av glädje för att få träffa han (VILKEN DISS) men han stannade inne på centralen där han fick syn på mig.
Sedan så satt vi och pratade en stund där nere, blev stan för mig ett tag efter de och ett jäkla springande mellan stan och centralen..
På kvällen blev det fest, vissa kommer ihåg mer än andra den kvällen, hehe nämner inga namn tyvärr men det var riktigt trevligt, dock gjorde jag en ganska tidig kväll..Ca 02:30
Emma och jag gick upp till festen vid 22.00 tiden tror jag, satt och diskuterade allt från.....tjaaa, vad de nu var de minns ja inte.. Det fanns ju tydligen snygga bilder från den stunden när Jag, Tomas och Adam ligger på golvet vid soffan.. jag på Tomas, Adam på mig och Tomas & Adam med en varsin hand innanför tröjan på mig, haha sjuka människor.. Måste ha vart en riktigt djup diskussion de där ;)

Lördag: Japp såklart så blir man först väckt vid 05:30 tiden av Tomas, trots att jag bad honom att inte ringa mig senare in på natten för att jag skulle sova, han undrade ungefär 10 gånger på 5 minuter hur jag mådde och hur det stod till..
Sen fick man sova någon timme till innan han ringer igen, då får man höra de här; "var du här igår?"
huum, snällt att glömma bort men jag förstår just varför han gjorde de. I hans tillstånd då han knappt visste vad han själv hette..
Sen sprang jag och köpte en platta energy drink till Tomas och mig, sen åkte man ner dit, pratade och umgicks lite, sen skulle Bea ha mig till att följa med på Go kart, sure jag följde med men jag körde inte..
Sen kom man tillbaka, började med att få upp alla sovande lat maskar, sen spelade de andra poker och jag tittade på med en grogg i handen..
Kvällen började bli natt och hjärnan börjar koppla i från, här är det ganska svart om vad som hände men jag hade iallafall väckt Tomas "hundra gånger" och sagt hejdå men jag hade aldrig gått därifrån :P
Sen sprang man ut på stan och firade julen med Tomas tomte luva som han fått av mig, träffade på Henke och hans kompis där och sen promenerade jag med dem en bit eftersom dem skulle upp till Scandic, då slapp jag ju gå ensam.
Sen la jag mig i sängen cirka fem minuter och efter de så klädde jag på mig igen och sprang ner på stan.
Kvällen slutade vid 06:50 då var jag hemma för att natta, dock gick det ganska dåligt..
Söndag morgon vaknade jag med mina pumps vid huvudet..

Sådär ja, jag försökte få med allting, fick nog med allt jag kom ihåg iallafall :) bilder kommer upp i morgon när jag har med mig min kabel till skolan..

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: