jag har för mig...

...ja precis jag har för mig att livet ska gå framåt och inte bakåt. Nu när jag sitter här på lektionen så inser jag att det går ganska bakåt, jag pallar inte jobba med det här.
Jag hinner ju inte med, trots att det bara är två arbeten som ska göras innan jag är klar med allting..
Men ja menar, det finns annat som tar mer tid och som är mycket roligare !

Jag vill till exempel ha en usb - kabel till min telefon så jag får lägga upp lite bilder från i helgen,  men de kommer inte ske förrän i morgon. Jag vill ha VIP så jag kan komma in på msn och fråga Tomas om han fått några bilder också som han kan vara snäll och ge till mig. Hade vart roligt och se vad som hände och vad som fastnade på bild.

För övrigt ser allting likadant ut idag som igår, jag är förbannad inombords men världens gladaste utåt, skrattar och har kul med dem som förtjänar det och sen är jag förbannad på dem som förtjänar de också, till exempel ni som är så respektlösa och som helt allmänt måste sakna självförtroende då ni gör som ni gör. Väx upp snälla!!

Nu ska jag göra en planering eftersom en viss Oskar inte klarar av att fatta vad det är han ska göra i våran planering till "söka jobb cd"
/ Jennifer

 oh yeah, jag måste ju bjuda på lite humor ;)
Postat av: Nicklas

du bloggar hela dagarna

2008-05-19, 13:45:55 - URL: http://pussytorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: