Ingen lust

Jaha nu ska man sitta och tvingas titta på en värdelös tecknad film på lektionen också.. Oh my god säger jag ju för en gång.. jag kan ju hellre gå hem, sitter och håller på avlida med min hemska förkylning som dragit i gång, ret hosta så jag hostar och hostar var och varannan sekund..

Iallafall så blir det inte så att jag hälsar på mamma och pappa i helgen heller, har inte vart där på 2 månader nu men jag känner faktiskt ingen lust att åka upp när jag trivs med allt som är i stan nu.. Det är dessutom drygt att åka dit bara över en helg, jag kommer ju tillbringa ungefär halva sommaren där uppe..
Mamma är så snäll så hon skulle skicka med lite saker till mig med Niclas om han skulle åka in till stan, hoppas de så jag får lite av mammas goda mat.

Nej nu kanske man ska ta och titta på den där jävla filmen då så den tar slut någon gång!!
Flygvärdinnan/chefen här ;)

/ jennifer

 
så fort jag får tag i en usb-kabel så ska jag lägga upp alla bilder från min tid nere i Stockholm :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: