för mycket av för lite

Hejsan där!

hoppas att allt är bra med er, var någon dag sen sist nu.
Jag är iallafall tillbaka i Östersund nu igen efter en tillbringad helg hemma hos mina föräldrar. Var väl okej att få träffa dom igen men nu har vi planerat att jag inte kommer att hälsa på igen förrän i sommar..
Dagen har bestått av att trippa runt på stan, hittade ingenting till mig själv så det fick bli lite kläder till Linnèa istället!
Kvällen ser lugn ut, har inga planer alls. Är hemma hos Patrik och Jonna en stund nu, åkte med dom hem efter att dom svängde förbi hos mig och hämtade presenten till babyn..
I helgen då? undrar om det kanske blir grillparty då som sagt? annars blir det fest på annat håll..
nu ska man ta och vara social :)

hade bra allihopa!
PUSS
/jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: