Flytten är avklarad

Hejhejhallå!

Japp då var flyttningen av min blogg avklarad då, nöjd med de så det slipper vara en massa strul med de hädanefter.

Jaha iallafall, är hemma hos Jonna nu. Hon ville att jag skulle kika förbi medans Patrik och Kristoffer åkte upp till Borgvattnet för att hämta bubblan som vi ska ha på the spring meet i helgen..
Vi ska nog snart dricka kaffe och prata strunt bara Jonna vart ute med hunden..

Har vart hos Diana en sväng ikväll också, planerade lite grann inför en viss grej som jag inte ska ta här för de blir inge bra alls de. Nejnej för vissa nyfikna kan ju gå och läsa här faktiskt!
Jeje, har inte så mycket att tillägga just nu faktiskt.. bilder från helgen kommer upp i morgon när jag kommer till skolan för jag har bilderna på min laptop och den är inlåst i valvet på skolan..

Ha en fortsatt bra kväll alla kära läsare!
/ jennifer
Postat av: Malin

Vissa nyfikna!! Ja vad tror du själv??! Haha!

Håller på att spricker av nyfikenhet ska du veta! Så jag tycker att du kan skriva ner precis allting som ni planerade igår ;) Haha!



Men vänta du bara tills den dagen då du fyller 18 år :P

2008-05-22, 13:47:41 - URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: