En dag avklarad

Japp precis, nu har jag funderat på att göra mitt sista inlägg för dagen. Eller jag kanske hinner göra ett till också, vem vet..
Är så jävla leds nu alltså, längsta dagen på veckan 08:15 - 15:15 och det känns faktiskt att det var länge sen man va på skolan så länge som den här dagen, but now it's just 2 weeks left. Eller hur det nu stavas, jag hoppas att ni förstår var jag menar ändå

Jag kör väl en liten bild visning istället för text rader hela tiden nu då så får ni ha en fortsatt bra kväll och hörrni..vi hörs i morrn ;)
/ jennifer

 Raggarn ;P
 snart sticker man, den 16 juli lämnar man Sverige;)
 Tack jessica, snyggt gjort men väldigt fel val av bild va? ;P en bild från 2005
 Mmmmmm, känner mig som ja gjorde för 3 år sen!
Postat av: Liisa

tittar in..

2008-05-20, 17:45:43 - URL: http://liisagyllin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: