blöta kläder och engelska

godmorgon alla solstrålar!

nu sitter man i skolan åter igen, är faktiskt ganska pigg idag men jag hade ju helst av allt legat kvar hemma i sängen med täcket över huvudet.
Har ju såklart engelska idag, jippiiee. Or not!
Igår traskade jag ju på stan som jag säkert berättade, sen så var jag och jonna upp på patriks jobb för att dricka en kopp kaffe, såklart så ska ju klanten jennifer själv smutsa ner sina nya kläder när hon kommer till en verkstad.. hmm! så nu är min rosa cardigan svart och min kjol är typ grå, grr!

jaha och nu sitter man och lyssnar på något som kallas listening comprehension, jag fattar ingenting av det där och jag kommer aldrig förstå hur mycket jag än lyssnar! dumma engelska som aldrig vill gå in i huvudet på mig.
Nej det kanske är bäst att man tar och jobbar lite nu då så man får iallafall någonting gjort..

Ha en bra dag i regnet :)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: