bitar från livet faller dag för dag

Godmorgon!

jag drog mig till skolan i morse trots allting, satt vid frukostbordet i ungefär 30 minuter och bara tuggade och tuggade på en och samma macka, gick inte sluta tänka på allting.
Drömde så sjukt inatt om allting och jag hatar när det ska vara så. Önskar och hoppas bara på att allting kan bli bra, att folk kan sluta förstöra för andra och att alla inser att lögner inte är någonting man använder sig av för att vinna, för en vacker dag kommer man på lögnaren och det sårar den utsatte så himla mycket, det känns verkligen.. Det är då man börjar tänka på hur lite värd man är och hur dålig respekt folk har för en..

Nåväl, jag är så sjukt leds på skolan trots att det bara är 3 veckor kvar snart. Men jag har verkligen 99% lust att bara skita i allt, bryta ner och sluta allting..
Varför varför varför!?
Finns ingenting värre än när det gått så långt som det gått nu med precis ALLTING som man önskar att det aldrig hände..
varför är det såhär?

Nothing new, nothing different, nothing better, nothing more
Nothing else to give you I didn't give before
I gave my love completely, my heart was always yours
It wouldn't do, I still lost you.


/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: