Utvilad i snöstormen!



Nu vaknade man precis efter en lång natt, jag har sovit ganska många timmar och det var väl de som behövdes ska jag tro.. Har inte riktigt vilat riktigt på en månad nu så..
Det är för övrigt snöstorm ute nu, vill inte att det ska snöa mer, nu vill jag helst av allt att snön ska börja tina. Vi har ju en del här uppe som ska tinas bort, ungefär en meter snö om inte mer (?) nå väl, det är segt att det ska snöa ännu mer nu då det snart är april.

Idag vet jag inte alls vad som sker, jag ska väl göra mig i ordning lite sen ska jag nog åka över till dom andra och höra hur dom mår idag, om dom drack sig fulla eller inte.
Well, måste tvätta, städa och packa idag också. Det blev ju uppskjutet de där med att jag skulle åka hem till Ösund i fredags så jag åker i morgon istället.
Det känns nästan lite konstigt ändå att flytta hem dit igen, nu är man lite van att vara här ju, men de ska ändå bli väldigt skönt att få komma hem till sig själv, få bestämma själv över hur det ska se ut hos en, om det ska vara stökigt, städat eller ej!
Men för det mesta så håller man det ganska rent när man får vara ensam och när man slipper tjatet om att man ska städa..

På måndag börjar skolan, uscha!! det var skönt med jobb, jag är nästan lite sugen på att hoppa av skolan och börja jobba istället, om det nu var väldigt enkelt att få jobb så..
Nej nu blir det till att ta på sig kläder, jag sitter här med kjol och linne.  Man fryser bara man kollar ut genom fönstret!

Ha en bra dag så hörs vi
/ jennifer

a.n<333


kom ut! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: