utsliten och konstig

Hejhejhallå allihopa!

Jag hoppas att ni mår jätte bra och att eran dag verkligen vart på topp hela dagen, min har vart som världens berg och dalbana faktiskt, jag har ju såklart jobbat mellan 08:30-17:15 och jag fick ingen rast idag heller så jag är lagomt utsliten, barnen har väl varit rätt så snälla idag, lite aggressioner hit och dit från unge till unge.. Men det är bara att stå ut!
Dom andra i personalen har tyckt att jag sett lite hängig ut idag, men jag vet inte alls jag. Kanske är jag bara lite trött, dom skyllde på bakfylla dom :P men inte är det de heller, har varit nykter nu i 4 veckor.

Ikväll blir det skrivning, ska skriva klart intervju artikeln, sen ska jag förberede lite inför i morgon då jag ska intervjua och fotografera en massa. Puuh, dagarna är upp och ner, bak och fram hit och dit..
Längtar tills på fredag så jag får åka hem till min lya igen och bara känna lugnet, eller ja... på fredag blir de parteey!

/ jennifer

 bjuder på den här, en bild på mig för ungefär 2 år sedan :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: