träning med hunden

Hejsan!

Hoppas ni har en bra dag, jag kom nyss hem från en riktigt jobbig träning. Tog med mig hunden ut och satte på mig skidorna för att åka lite, jo men visst ena stunden gick det jätte bra, andra stunden så trodde jag att jag skulle krocka in i något träd för det gick för fort..
När det gick som snabbast så drog hunden mig, då gick de ännu fortare så jag bad han stanna så jag kunde få sakta in haha men de gick inte så bra för när han stannade så åkte jag bara förbi honom i full fart.
Man är inte så klyftig när det gäller skidor, jag tror jag håller mig till löpning istället :P

Nu ska jag klä på mig, åka ner och tanka min skoter sen ska jag åka ner på sjön till holmen där alla andra sitter och fläskar!
Ha en bra dag :)

 Fina Tipp tappe too :) Tippo<3

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: