Tillbaka igen!

Hejhejhallå allihopa!

Jag hoppas att ni har haft en riktigt bra helg och att ni inte åkt ut för samma saker som jag och personer i min närhet gjorde.
Helgen var riktigt lyckad från början.
Åkte in till Ösund i fredags morse med Jessica, plockade upp Linda när hon slutat och sen åkte vi och drev runt mest på stan bara.

Kvällen närmade sig, förfest hemma hos mig, kraschade speglar, disk på golvet och burkar här och där.
Härlig fylla och annat mys! haha ska inte nämna för mycket tror jag! Men roligt hade vi och jag har verkligen saknat de här!

Lördagen började inte just lika bra, klev upp 07:00 sedan började våran morgon med körning till Krokom, diskussioner och sedan blev det polisstation hela dan mest! Ingen behöver alls fråga varför heller för det är ingenting jag kommer berätta. Berättar bara att jag satt inne på förhör i ungefär en timme.
Sen igår kväll igen så blev det lite partey igen, lite fylla och mycket sömnbrist.

Nej nu vill jag bara säga en sak till, hahaha för allt de som var bra i helgen, näst intill allting då.. De roligaste va nästan dagen efter när man läste alla sjuka sms och tittade på alla mms, videosar och bilder som var skickade till en viss person! :P 

 Och sen fyfaaaan för allt de andra, för DIG ditt åååååh som förstört så äckligt mycket...Hoppas du lider av de här livet ut!!!!!

/ jennifer
(bilder kan tyvärr inte läggas upp eftersom det bara finns bilder på min telefon som inte är viktig att se:P)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: