Sundsvall

Hejsan!

Nu ligger jag i sängen, kom hem för en lite stund sedan!
Har vart nere hos Carro och Elli, fick lov att duscha där eftersom vi håller på att renovera våran dusch..
Sen satt vi och pratade en liten stund innan jag åkte hem..
Var ju ute i stugan i skogen ikväll också, tryckte in hela sjutton stycken där inne så de blev ganska så trångt men kul hade vi :)

I morgon ska jag som ovanstående rubrik åka till Sundsvall, det ska bli ganska skoj faktiskt att få träffa min kusin, shabby mfl.
Sen ska jag ju såklart på IKEA och shoppa lite, se om jag hittar några fina kläder kanske (?) sen ska jag se om jag hittar någonting fint till min lägenhet som jag kan pryda den med..
Ska ju också till doktorn i morgon, uscha ska ta sånt där hemskt blodprov igen som dom ska skicka i väg så jag får en fast diagnos om mitt fel :S
Nej nu blir det sängen så jag tar mig upp i morgon :)

Godnatt mina kära läsare!
/jennifer
Postat av: kristin

Godmorgon :)
ha en bra dag :)

2008-03-26, 10:53:32 - URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: