storstädning och körkort

Hallå allihopa!

Vädret börjar bli finare och finare nu, tur är väl de fastän dagen snart är slut!
Har storstädat idag också, så nu är är det jätte fint här. Packat ihop alla mina kläder som låg huller om buller på golvet, mamma har tjatat på mig i flera dagar nu att jag ska städa men jag har aldrig orkat. hehe...
Sen har jag och Niclas suttit och letat bilar ett bra tag nu, han vill att jag ska köpa en volvo 740 glt så han kan få sladda lite, men nej du.. Ska jag ha en bil så ska den vara min och den ska inte köras av nån vårdslös kille inte.. Endast tjejkörd ;P

Sitter här och läser lite, tänkte ta fram körkortsboken och läsa lite smått ur den faktiskt, ska ju snart skriva in mig på körskolan så jag kan få börja med mitt nedrans körkort någon gång. Det är snart på tiden eftersom jag snart och förhoppningsvis fyller 18 år.
Ska försöka mig till att laga maten idag också, hittade en recept som lätt smarrigt. Vegetarisk pyttipanna, mumsigt lät det iallafall! Men mamma har spagetti och köttfärssås planerat på matsedeln som det verkar, får väl kanske laga maten hemma hos mig när jag ska dit till helgen och titta så lägenheten står kvar på sin plats :)

Nu blir det körkorts pluggande!
/ jennifer

 brorsans nya bil som jag KNAPPAST skulle få låna dom första 3-4 åren då ja tagit körkort :P
Postat av: sandraa,

hahaha, häärligt. tjejkörd :D
då får ju ja också kööra, (A) haha

2008-03-10, 11:31:33 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell
Postat av: sandra

i hooope, :D

2008-03-14, 11:27:07 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: