Solsken och värme

Godmorgon!

nu har jag vaknat och precis ätit frukost, ska snart byta om och sticka ut på träning, nu ska jag springa långt och länge, ska känna att de tar någonting!
Sen ska jag duscha, byta om och fixa mig. Blir det kanske skoter åkning lr blir det bara en sitta inne dag? De är ju så fint väder så jag vill inte sitta inne..

De är ju jätte härligt väder ute idag, trodde jag skulle dö i morse när jag vaknade. Solen ligger och steker mot mitt fönster och då blir det ganska så jätte varmt med svarta rullgardiner!
Men nu blir det ombyte och hårdträning, sen något annat :) vi hörs ikväll när solen gått ner och då jag kan visa mig inomhus utan att dö av värme!

/ jennifer

A.N</3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: