Snart såå

Efter ett par utbrott på min mamma så av både hon och jag upp så nu är det jag som får sticka härifrån, så är det när man inte tål varandra! Men det är min tur, det är jag som ska åka ut ur huset nu, Jessica är på väg hit för att hämta mig nu så snart åker jag. BYEBYE BITCH!
Helgen är räddad, Niklas är en räddare i nöden så imorgon skulle han fixa lite saker och bilen verkar vara fixad annars skulle vi tydligen åka buss från Hammarstrand.. Men det visar sig, ja alla läsare i morgon ska jag ut på farliga äventyr, jag hoppas det blir roligt och jag hoppas att ni får lika roligt som jag lovar att jag kommer ha!

Pusspuss!
/ jennifer

image313
Postat av: Diana

Haha, det farligaste blir nog när du träffar mig ;) Haha

2008-03-13, 22:16:33 - URL: http://Diaaaana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: