Snart är det helg!

Hejhejhallå!

Nyss hem kommen från jobbet då, haft en rätt så bra dag faktiskt. Ena sjuka barnet efter de andra bara, febriga och snoriga!
Inte blir man barn fri bara för att man går ut från dörren på jobbet inte, nejnej! Fick med mig ett barn på vägen hem också men dumpade av henne efter en bit, hehe..

Har pratat med Jessica lite granna idag också, ska försöka ringa upp henne sen om hon nu inte läser mitt inlägg här, jag får skjuts dit ner på fredag förmiddag så åker vi till stan dårå, sov inte för länge bara! ;)
Hääär ska festas hela natten lång, vad underbart kul! Jag kan knappt hålla mig tills fredag..

Fick förfrågan om att ja skulle klippa min kusin idag men det blev aldrig så, det får bli på lördag istället när jag är i Ösund! Får väl se hur jag mår först och främst haha.. Jaja nu bilr det jobba lite sen träning!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: