scones och förkylning

Godmorgon allihopa!

Jag hoppas att ni mår bra och att alla är friska.. Själv sitter jag här och tuggar på mina nybakade scones och tycker synd om mig själv då jag åter igen gått och blivit förkyld!
Hade hoppats på att klara mig under sportlovet eftersom jag jobbar då men icke.. Jag får gå och vara förkyld ändå ja..
Igår bev de en lyckad skotertur förutom att jag blev väldigt blöt efter att min kusin körde ner sin skoter i bäcken, då fick vi ju så lov att hoppa ner och lyfta upp den. De var då allvaret började, de var då jag började bli blöt och då hade vi ungefär åkt halva vägen bara dit vi skulle coh sen skulle vi hela vägen hem igen..

Igår spelade vi bla. koronn, tittade på "senaste" modellen av dator och försökte förstå oss på den men de verkade bara vara jag som förstog att vi inte skulle kunna göra någonting utan ett tangentbord.
Men nu ska jag gå och skära upp en ny skiva av mina underbart goda scones och sen ska jag fortsätta titta på Fight club som Tomas bad mig ladda hem igår :)

/ jennifer

FUCK YOU, du stampar på mitt hjärta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: