sanningen svider

Det svider verkligen, det skar rakt in i hjärtat att få veta de här.
Jag trodde aldrig att det skulle bli såhär mer, och jag trodde verkligen inte att det var du som skulle göra de.
Trodde verkligen att jag kunde lita på dig, jag trodde på dom de du sa till mig, jag trodde att när du såg mig i ögonen och lovade så trodde jag att du menade för evigt och att du verkligen menade det..

Jag är så jävla besviken, ursäkta uttrycket men jag är verkligen de, jag har blivit sårad allt för många gånger av samma anledning och jag trodde att det var slut på de här nu när jag drog mig i från de flesta, men nu har jag hamnat i en ny period med nya människor, och vad får man?! lögner, och massa jävla skit över sig som tack för att man vill ställa upp och finnas där..
FAN! :(

Min dag är helt åt helvete idag, helt jävla fucked up föfan!
Va de sista ja ville få höra igår så  var det att DU, en av mina närmsta vänner skulle göra de här mot mig...

Det lugn dag idag med vännerna!
/jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: