Så typiskt

Det är så typiskt att så fort man är ledig så ska man behöva plugga, nu har jag pluggat i evigheter. Eller ja för mig är det evigheter iallafall för jag hatar verkligen arbete..
Jag har skrivit en artikel, lämnat in flödesschemat och gjort klart mitt psykologiska självporträtt. Puuh!
Jag suckar av tråkhet verkligen..

Jag blir verkligen glad nu också för det ökar med läsare i min blogg, jag älskar verkligen det och jag tycker det är kul när så många tar sig tid till att läsa :)
Kommentera gärna, lämna ett litet avtryck så jag vet vilka ni är som läser, då kan jag ju få chansen att läsa lite nya bloggar varje dag :) 

Puss & Kram 
Jennifer 

A<3
 en allt för oseriös bild¨på mig (?)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: