Rolig konversation innan sängdags!

haha när de börjas prata om killar klockan 12 på natten och man egentligen ska sova då man heter; sover med stora bokstäver på msn så är det nog dags att fundera på refrängen!
Linda är ju den mest underbara människan ¨på denna jord, finns det någon med bättre humör? NÄ!

08 säger (23:42):

men du måste bara fråga en sak.

jennifer säger (23:42):

vadå?

08 säger (23:42):

du skriver väl inte i sömnen va eftersom du har skrivit att du sover..

jennifer säger (23:43)

hahaha, nejdå ingen fara!  

08 säger (23:44):

men jag har en allmänt sjuk fråga. som gäller killar..

jennifer säger (23:44):

vad är de för fråga då?

08 säger (23:44):

så jag undrar om jag inte ska skicka in den till fråga olle, eftersom ingen av killarna som jag har fråga, har inget svar alls XD

jennifer säger (23:45):

haha säg nu

08 säger (23:46):

näe, jag sparar den tills sen.. lite pinsam fråga

08 säger (23:47):

haha,. du får allt va lite nyfiken ett tagXD

08 säger (23:47):

okej, då jag kan inte hålla mig..

godnatt / jennifer




Postat av: Jessica

Linda frågade mig samma sak igår:P men jag fick hela frågan:P HAHA ganska kul:P

2008-03-12, 11:09:01 - URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: