privat och ensamhet

Hej på er!

Sitter uppe på stolen nu istället för att ligga i sängen, jag gråter bara då!
Har gjort mig lite finare nu, klätt upp mig och sminkat mig lite. Har legat i mjukis kläderna hela dagen. Eller sen i Lördags typ, hehe.. Jag känner mig så lat idag, men de får man faktiskt göra när man har träningsvärk efter gårddagens händelser.

Har legat och funderat fram och tillbaka på allting, jag saknar dig, jag vill ha dig här bredvid mig just nu, jag behöver dig! Men kommer det någonsin bli sig likt igen? kommer det bli som det var för 5-6 veckor sedan?
Jag håller tummarna och gråter varje dag för att jag verkligen vill ha det som det var.
Senaste veckorna har varit så jävla värdelösa, jag har inte gjort någonting annat än tänkt, hoppats och drömt.
Men vad får jag tillbaka? ingenting...
Snälla, gör som jag ber dig om!
Om tre veckor kommer jag tillbaka och då hoppas jag att allting kan bli som det var innan jag åkte därifrån..
Du betyder allt för mig!<3

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: