Perfekt dag!

Hejhej!

Kom nyss hem från jobbet, har ätit mig mätt och belåten nu också!
Inte blir man ledig från barnen när man lämnar jobbat iallafall, fick med mig Amanda hem till mig, men hon ska nog åka hem snat tror jag. Hon håller på att sätta upp en massa teckningar på min vägg..
Håller på att planera lite framöver, skriver upp när jag inte kan jobba i sommar, snart blir det schema läggning så då får vi se när jag får jobba och inte..

V.18 blir det nog Stockholm tror jag, håller på att fundera på de iallafall. Vore skönt att få komma bort faktiskt!
Amanda sitter och tatuerar mig nu, fina tatueringar haha.. En på armen där de står J<3A och en på ryggen som ja inte ens vet va de är för nått, vågar nog inte ens titta haha..
Jaja jag får nog uppdatera mer senare, ska vara social med Amanda nu!

/ jennifer

A<3

 Amanda häär..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: