Påsklov?

Goodmorgon godmorgon mina kära läsare!

Nu har jag gjort mig i ordning, sitter här fullt påklädd och ska snart gå ner på jobbet. Ja självklart, man jobbar ju såklart idag. Hade ledig mån-ons sen blev det jobb igen!
Kan inte kalla den här veckan för påsklov inte, har knappt känt av de..

Igår var jag ju i Sundsvall också, hade riktigt kul eller riktigt och riktigt. Jag fick vara med min kusin som jag inte träffat på bra länge, blev bjuden på middag hemma hos henne. Stefan och Sebbe lagade maten :) tacos såklart.
sen bar de iväg hemöver, jag somnade i bilen efter bara någon minut sen sov jag ungefär sex mil på vägen..
Fick en ny väska av mamma igår så nu har jag någonting att packa mina saker i så dom slipper ramla ut.

Ja men man kanske ska börja gå ner på jobbet nu då så man inte kommer försent..
Ha en bra dag allihopa!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: