Påskdagen!

Hejsan allihopa!

Ursäktar för en dåligt uppdatering nu under helgen, men jag hoppas ni har haft en bra påsk och att ni inte käkat ihjäl er på godis.
Jag har överlevt tror jag, jag fick två påskägg men dom tog i stort sätt slut innan ja han öppna de, alla utom jag åt av det.. Åh vad otacksamt!

Igår så var vi iväg på fisketävling en stund, men de va inge roligt. Fick med Jonna och Linnea ut på en skotertur, satt fast barnvagns satsen på kälken efter min skoter sen var det bara att åka. Men det slutade sen med att vi åkte hem till mig och tände upp i grillen, sen stekte jag kålbullar och gjorde till dem, mycket uppskattat men själv tyckte ja att de var ganska äckligt, haha kanske lite flamberat lr va de heter, vissa blev ju brända och andra brann upp.
Sen igår kväll så blev det ganska lugnt, drack någon öl och sen så satt jag och jonna mest och pratade hela kvällen, slutade med att det var ungefär arton minusgrader när ja skulle hem..Innan hemfärden startade så bestämde vi att idag ska vi ta oss i kragen och gå på en promenad, så nu ska jag ta på mig träningskläderna, springa hem till Patrik och Jonna sen ska vi gå på en promenad!

Vi hörs :)
/ jennifer

faan alltså, du är dig inte lik. Inte bara jag som tycker att allt blivit helt konstigt sen din "oturs dag", allt har ju blivit knäppt, HÖR AV DIG!!!!!
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-23, 09:48:21 -
Postat av: Jessica

What e du
vaken nu`?

2008-03-23, 09:54:26 - URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: