Omdömen och snöig utflykt

Hallå allihopa!

Hoppas på att ni haft er en riktigt bra dag, inget oväder eller så!
Just nu sitter jag och läser mina omdömen från jobbet, alltså de som jag ska visa upp på skolan sen då när min praktik är slut.. Är glad för att ja fått så bra omdömen faktiskt, ingen frånvaro och så är jag enligt personalen en väldigt ansvarstagande och duktig tjej ;) den ni! Ja är glad för de..

Idag har jag och barnen m. personal vart ute på utflykt, vi grillade hamburgare, fiskade, fikade och lekte lite på isen och inne i skogen. Mysigt men väldigt tråkigt väder, hade hoppats på lite mer sol och mindre snö..
Nu ikväll blir det vänta in samtal på telefonen och skriva min rapport + artikel, om ja nu tar orken för en gångs skull att göra de. De har ju trots allt gått 5 veckor nu.

Japp japp, nu blir det först jobb, sen en tränings runda på någon kilometer och sen så blir det dusch + sova. :) Ha en väldigt bra k väll!
./jennifer

Bjuder på lite bilder här;
 söta kevin fiskar :)
Amanda hugger efter firre
Robin ser road ut där på stolen :P
Måste ju visa att ja också gjort nån nytta idag ;) målat nallepuh och grejer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: