Nu är det slut :(

Hejhej allihopa!

Hoppas ni haft en prima dag nu, ååh ja är på super bra humör idag. Förstår inte vad de är, kanske är de för att ja har fått semester idag? nu har ja ledigt i en vecka innan ja börjar jobba igen. Underbart!
Ska snart klä på mig massa sköna kläder och sen ska jag ut och terräng köra litte :)

hehe mina barn va så söta idag, dom klädde ut sig till små påsk k'ärringar, även killarna gjorde de. Eller killen eftersom de bara var en pojke på dagis idag.. Fick tyvärr inga bilder på dom eftersom min kamera dog just när ja skulle ta kort.... Meen nu har ja inte tid att berätta någonting mer, ska ut och smyg köra lite  "storebror skoter", annars kallad Rmk 900 men de va ju skit samma, de är en storebror skoter för mig ;) såna som går lite snabbare än lillasyster skoter, som alltså är min egen skoter...

Nej nu blir det skoter hela kvällen lång, hälsa på Patrik och Jonna + linnea då såklart :)
Hade bra!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: