Måste ligga i hårdträning

Jajamen, nu blir det hårdträning fram till sommarlovet eller nej vänta nu....de får bli tills hösten istället!
Nu ska jag börja som alla andra i min familj, jag ska börja med Gi-metoden, inte käka några stora mängder kolhydrater eller något sånt, då funkar ju allt tydligen skit bra. Så gör brorsan nu för att han styrketränar!

Sen måste jag ligga i hårdträning när det gäller mina armmuskler också, för nu ska jag och Tomas ha en armhävnings tävling, haha han ska göra lika många på en arm som jag gör med två så nu måste jag träna så jag kan göra minst tio stycken, alltså nu menar ja såna där riktiga armhävningar, som är jobbiga.. när man står på tå och grejer! Huvva va jobbigt, men jag hoppas att ni kan önska mig lycka till, ni kan hjälpa mig att hoppas på att Tomas aldrig kommer orka göra lika många på en arm som jag gör på två :P då kanske ja blir lite mer peppad...

Neej, nu blir det lite tjuvträning med armhävningar, sen ska jag stoppa in mina kläder i maskinen som jag fortfarande inte gjort.. Kanske är på tiden att göra de snart, typ nuuuu.... Men vissa hindrar mig faktiskt :)
Ååh ja kanske ska ta en jogging runda ikväll också (?) men de är så drygt när man måste åka ner på mammas jobb för att duscha eftersom duschen ligger i renovering här hemma...Men ja kanske kan ta vägarna förbi där ändå, vi får se hur jag gör.. Hinner väl somna innan ja ens lyft arslet från min otroligt underbara sköna säng!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: