Mars månad

Godmorgon!

Jennifer är uppe tidigt idag, jag vaknade vid åtta ungefär och tyckte att det var dags att kliva upp.
Mars månad och vi ska ut och köra skoter idag såklart, vad underbart!
Igår va de rätt så bra, kunde ju ha varit bättre om man säger så!
Lite segt på slutet, allting blev konstigt och tillslut så gav vi upp, alla åkte hem.

De vräker ner snööö, vad underbart! Nu kan vi köra fast och jävlas hur mycket vi vill om man har lust med de vill säga..
Nej nu blir det städa ihop de sista, sen ska jag klä på mig, åka ner till affären och tanka, åka upp med Ellis ipod till henne, säga adios till mina kära och sen blir det en lååååång skoter tur hela långa underbara dagen!

/ jennifer

 A? <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: